Genieten en Afslanken - Fruit en notenontbijt

Ingrediënten

6 eetlepels havermout
2 sinaasappels
200 ml 0% vet Griekse yoghurt
60 gr rozijnen, noten, goji bessen en zaden


Bereidingswijze

Doe de havermout in een pan met een anti-aanbaklaag met 400 ml water, bak het op het vuur. Roer af en toe en laat het ongeveer 4 minuten koken tot het dik wordt.

Snijd ondertussen de schil en de merg van de sinaasappels. Snijd de sinaasappels in kleine stukken.

Giet de havermoutpap in de kommen, schep de yoghurt ook in de kommen.
Zorg ervoor dat de stukken sinaasappels, de vruchten, de noten en zaden bovenop de yoghurt terecht komen.

Eet smakkelijk!

Genieten en Afslanken - Gezonde groene smoothies.

Heb je het recept geprobeerd en was het lekker? Deel dan dit recept zodat anderen net zoals jou hiervan kunnen genieten! Dit kan door middel van onderstaande social media knoppen ;).

Laat een reactie achter!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Mis onze gezonde tips en recepten niet langer

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd up-to-date!

Vul hieronder je naam en e-mailadres in,